Український стартап Noty.ai залучив $200 000 інвестицій від п’яти ангельських інвесторів. Стартап працює над сервісом, який транскрибує відеодзвінки у короткі звіти.
Noty.ai заснували Наталка Маріна (27 років), Микола Зомчак (22 роки) та Марко Вовчок (26 років). Вони познайомилися у 2020-му під час акселерації, яку проводив Український католицький університет для юридичних стартапів. Також співзасновниця стартапу Наталка Маріна була учасницею міжнародної програми New Venture Competition від Центру підприємництва УКУ та брала участь у міжнародному інтенсиві Центру Think Big Boot Camp.
Засновники Noty.ai Марко Вовчок, Наталка Маріна, Микола Зомчак (з ліва на право)
В акселераторі УКУ вони створювали Agreed – платформу, що дозволить громадським організаціям вести загальні збори й голосувати на них за статут, плани, заснування інших структур всередині ГО тощо.
Під час карантину засновники Noty.ai знайшли проблему – як зробити відеодзвінки більш продуктивними? За три тижні у грудні 2020-го розробили прототип сервісу, що автоматично транскрибував розмову й обирав із неї найголовніше.
Про сервіс та деталі угоди розповідає Forbes.ua.
Ось як це працює: під час дзвінка в Google Meet з’являється поле з нотатками, де учасники конференції бачать паралельне переведення розмови у текстову версію. Потім текстом можна керувати в особистому кабінеті. «Це невидимий асистент, який записує все, що тобі потрібно», – говорить Наталка Маріна. Поки у Noty.ai є тільки розширення для браузеру із підтримкою Google Meet та Slack, згодом компанія запустить мобільний додаток.
На разі сервіс працює лише з відеоконференціями у Google Meet, зате знає англійську, португальську, іспанську, німецьку й французьку мови. У планах додати українську. Noty.ai вже розшифрував понад півмільйона годин. У компанії 1102 користувачі, серед яких такі компанії як Сiklum, Snov.io, TechMagic, Itrexgroup тощо. Понад 60% із них використовують Noty щоденно чи щотижнево.
$200 000 – перший серйозний чек для Noty.ai. Інвестиції стартап спрямує на розробку продукту, інтеграцію із Zoom і маркетинг. Мета – зробити комплексний продукт і глибше аналізувати нотатки. «Наприклад, венчурний фонд зі стенограм відеодзвінків автоматично отримуватиме статистику, як мінялися показники якогось стартапу за весь час», – говорить Наталка Маріна.
Об’єм ринку перетворення голосу в текст із 2020 по 2027 роки виросте із $1,9 до 6,9 млрд, підраховує аналітична компанія ReportLinker. Попит можна виміряти й в інший спосіб: в середньому «білі комірці» проводять на зустрічах 21,5 годину на тиждень проти 14,2 годин до пандемії, підрахували у компанії Reclaim.ai.